Another mile to go - Reisverslag uit Cameron Highlands, Maleisië van Jesper Gwen - WaarBenJij.nu Another mile to go - Reisverslag uit Cameron Highlands, Maleisië van Jesper Gwen - WaarBenJij.nu

Another mile to go

Blijf op de hoogte en volg Jesper

02 September 2017 | Maleisië, Cameron Highlands

Vannacht een paar keer wakker geworden van een aap die op het dak sprong. Weer eens iets anders dan een kat die aan je gezicht likt. Ik ga die jungle geluiden nog missen! Maar vandaag was het toch tijd om afscheid te nemen van dit stukje jungle. We zijn met de boot weer naar de overkant gevaren om vervolgens in de auo te stappen voor het vervolg van de reis. Een hele vriendelijke man bood aan om mijn backpack naar boven te sjouwen. Gratis. Hij wilde absoluut geen fooi. Zo lief!!
Tijdens de reis verder heb ik trouwens officieel ontslag genomen...ik was het helemaal zat...en waarom dingen in je leven doen die niet leuk zijn...dus vanaf vandaag ben ik geen Tom Tom vastzetter meer!! Dat ding ligt nu bij de versnellingspook te blerren.
Zo kon ik af en toe nog een tukkie doen. Nadat ik doodsangsten uitgestaan had. Al die scherpe bochten met die afgronden en malloten op de weg. Blech! En dan ook nog onweer en een emmer water wat over ons heen kwam. Maar dat zorgde dan wel weer voor prachtige vergezichten. De jungle waar mistflarden doorheen drijven zorgt voor een plaatje uit een film. Echt zo mooi! Het is de enge autorit echt dubbel en dwars waard! Toen we een foto wilden maken van het uitzicht kwamen we nog een groepje hangjongeren tegen, waar we eerst een beetje bang voor waren, maar die super aardig waren. Ze boden Jesper drinken aan, wilden een foto van ons maken zonder de camera te stelen en gingen helemaal voor hem buigen. Wat is mijn vertrouwen in de mens toch waardeloos geworden. Er bestaan toch nog hele vriendelijke mensen! Dat zet je toch aan het denken.
Na bijna 8 uur zijn we aangekomen in Cameron Highlands. Het is alsof ze midden in de jungle met een enorme grasmaaier door de jungle zijn gegaan en daar grote velden met thee hebben gepland. Heel apart. Het hotel ziet eruit alsof het is weggeplukt uit Oostenrijk. Mooi en goed verzorgd en savonds een lekkere rijst maaltijd gegeten. Ik begin het zowaar lekker te vinden. Uiteraad hebben we gelijk een excursie voor morgen geboekt dus ik ga nu maar gauw slapen zodat ik er weer tegenaan kan morgen.

P.s: de WiFi hier is heel slecht waardoor ik geen foto's kan uploaden. Deze volgen (hopelijk) later

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Maleisië, Cameron Highlands

Jesper

Op avontuur....

Actief sinds 08 Sept. 2013
Verslag gelezen: 55
Totaal aantal bezoekers 9127

Voorgaande reizen:

19 September 2018 - 10 Oktober 2018

Marokko

27 Augustus 2017 - 15 September 2017

Oost West Maleisie

20 Oktober 2016 - 03 November 2016

Hawaii & New York

05 September 2013 - 24 September 2013

Dubai & Zuid-Afrika

Landen bezocht: