Welkom to Paradise - Reisverslag uit Pulau Perhentian Besar, Maleisië van Jesper Gwen - WaarBenJij.nu Welkom to Paradise - Reisverslag uit Pulau Perhentian Besar, Maleisië van Jesper Gwen - WaarBenJij.nu

Welkom to Paradise

Blijf op de hoogte en volg Jesper

09 September 2017 | Maleisië, Pulau Perhentian Besar

Gas op die lolly en wegwezen hier.
Spullen in gepakt en na een uurtje rijden bereikten we de kust. Een hele agressieve man die voor onze auto bleef rijden met zn brommer omdat hij persé wilden dat we bij hem kaarten voor de overtocht kochten. Dat hebben we dus niet gedaan. We hebben de huurauto ingeleverd en zijn naar het bootje gebracht. Tassen werden op de boot gegooid en met een lichtsnelheid, waar de Enterprise (star trek) nog jaloers op zou zijn, zijn we naar het eiland gebracht. Met mijn darmen in mijn waffel en mijn hersenen in mijn onderbroek bereikten we de kust. Maar dan ben je ook wel beland op een paradijselijk plaatsje op aarde. In een baai waar maar 1 resort staat, omringd met groene heuvels en kraakhelder water met ontelbare palmbomen. Hier staat een klein huisje waar we de komende dag slapen.
De Wi-Fi is hier niet heel goed maar ik voorspel dat we de komende dagen ons bevinden met een boek op een ligbed onder een palmboom. Of in de zee dobberend in mn grote zwembad en Jesper snorkelend eromheen. Dat gaat vast goed komen!

• 11 September 2017 - 10:42

Trudy: