Katertje - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Jesper Gwen - WaarBenJij.nu Katertje - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Jesper Gwen - WaarBenJij.nu

Katertje

Blijf op de hoogte en volg Jesper

28 Augustus 2017 | Maleisië, Kuala Lumpur

Op het moment dat we in het vliegtuig naar Kuala Lumpur zaten, vielen we meteen in slaap.
4 uur later werden we wakker toen we gingen landen. Niks gemerkt van de hele vlucht maar we hadden wel een aandenken...een flinke kater. Veel te weinig vloeistof tot ons genomen waardoor we mega koppijn hadden.
En toen we aankwamen in het hotel bleek ook nog Jesper zijn gsm in de taxi te hebben verloren. Na wat telefoontjes heeft de taxi chauffeur hem weer terug gebracht gelukkig. Daarna zijn we toch de stad in gegaan en zijn beland in een enorme winkelcentrum met een pretpark binnenin. En hoofdpijn of niet...die achtbaan moesten we doen. Gegild voor mijn leven maar ook een ervaring voor het leven. Daarna waren we echt kapot dus we zijn naar het hotel gegaan waar we wat hebben gegeten en daarna snel zijn gaan slapen.