Eat Snorkel Sleep Repeat - Reisverslag uit Pulau Perhentian Besar, Maleisië van Jesper Gwen - WaarBenJij.nu Eat Snorkel Sleep Repeat - Reisverslag uit Pulau Perhentian Besar, Maleisië van Jesper Gwen - WaarBenJij.nu

Eat Snorkel Sleep Repeat

Blijf op de hoogte en volg Jesper

10 September 2017 | Maleisië, Pulau Perhentian Besar

Hier een kleine update van mr. & mrs. Snorkel.
We overleven de dagen hier op het tropische paradijs door uit te slapen, naar het ontbijt te sjokken, daarna sjokken we verder naar het strand om daar wat te snorkelen en na het zien van prachtige vissen, zeeroggen en reuze zee schildpadden van minstens een meter lang, vallen we op het strandbedje onder een palboom in slaap. Wel oppassen dat er niet opeens een kokosnoot op je hoofd valt. En daarna begint het riedeltje weer van voor af aan. Soms wisselen we het snorkelen af met dobberen in een zwembadje of het lezen van een boek. Natuurlijk moet je wel oppassen dat je niet uitdroogd dus de nodige Mocktails zijn een vereiste.
Savonds lopen we naar een andere strandje waar we aan zee, met een ondergaande zon, wat eten met een heerlijk koud Tiger biertje.
Al met al best te doen zo haha.

• 14 September 2017 - 10:11

Trydy:

Wat een leventje hebben jullie toch!!!

• 30 Augustus 2018 - 14:25

Test: