On the road - Reisverslag uit Phalaborwa, Zuid-Afrika van Jesper Gwen - WaarBenJij.nu On the road - Reisverslag uit Phalaborwa, Zuid-Afrika van Jesper Gwen - WaarBenJij.nu

On the road

Door: Gwen

Blijf op de hoogte en volg Jesper

08 September 2013 | Zuid-Afrika, Phalaborwa

Vandaag ging het avontuur dan echt van start. We vertrokken in onze nieuwe Volkswagen richting Phalaborwa. Dag ghetto... hello road, mountains, droge vlaktes en....bavianen. En wij maar oppassen voor los lopende over stekende koeien. Nee loopt er gewoon een baviaan langs! Wist ik veel dat die beesten langs de snelweg leven. Weer wat geleerd. Na een picknick langs de weg op n handdoekje reden we nog zo`n 2 uur om vervolgens te verdwalen in phalaborwa door de geweldige route beschrijving van het reisbureau! Maar het zoeken was het drie dubbel waard want we zitten op een prachtige locatie op 5 minuten van het beroemde Kruger park af. Een klein rond huis met een rietendakje stond daar op ons te wachten. Met de voetjes in het zwembad en een cocktail in de hand konden we eindelijk bijkomen! S`avonds hebben we een lekkere traditionele maaltijd genuttigd (ja ook ik!!) En na getafeld aan de bar met een biertje pratend over SPORT met de locals. Na ja Jesper dan...;-)

• 13 September 2013 - 12:09

Linda:

Echt super leuk om te kunnen lezen wat jullie zoal meemaken!! Reizen we toch soort van met jullie mee! ;) Wacht het met smart op jullie volgende blog!

Liefs xxx

• 13 September 2013 - 15:44

PP:

Hoi wereldreizigers,
    Deze site doet het wel, ik zie alleen nu pas dat ik ook kan reageren
    Leuk hoor dit.
    Ik lees dat er eigenlijk niet zoveel verschil is tussen Dubai en Afrika.
    Bij de negerhut van oom Tom was geen zwembad met water en cocktails. In Dubai dus neppe tassen en zo en in Afrika neppe negerhutten
    Heel veel vakantieplezier nog!!!!

PP

• 15 September 2013 - 21:24

Myra:

Hallo lieve reizigers
    Hoe is het met jullie ,
    Al weer veel mooie dingen gezien,en meegemaakt.
    Ben benieuwd .
    Bij ons alles zijn gangetje ,
    Het is echt herfst bij ons dus geniet maar .
    Laat gauw weer van je horen en heel veel plezier .

Dikke kuzzzzzz Mira Ron x

• 16 September 2013 - 11:24

Zussie:

hee zussie en eppie

hoe gaat dit spanende verhaal verder? Ik zit in spanning al 8 dagen te wachten ;) :P

Leuk te lezen dat jullie het zo naar jullie zin hebben en dat jij goed eet gwen ;) Ik ben benieuwd naar foto's.
    Vooral het grote winkel centrum heeft indruk op me gemaakt maar dat komt waarschijnlijk omdat veel van de dingen die je beschrijft ik niet ken en me er moeilijk een voorstelling van kan maken. Dus wederom. benieuwd naar foto's :D

voor een souvenir hoef je trouwens niet moeilijk te doen hoor. zo'n weg baivaan is prima ;) :p (grapje natuurlijk!)

geniet nog allebei!
    eroetjes en knuffels