Bungy Insanity!! - Reisverslag uit Knysna, Zuid-Afrika van Jesper Gwen - WaarBenJij.nu Bungy Insanity!! - Reisverslag uit Knysna, Zuid-Afrika van Jesper Gwen - WaarBenJij.nu

Bungy Insanity!!

Door: Gwen

Blijf op de hoogte en volg Jesper

16 September 2013 | Zuid-Afrika, Knysna

Stel:
* Je zou maar de wens hebben om van een brug af te willen springen...
* Swerelds hoogste bungy brug (216 meter) is toevallig in Zuid Afrika...
* Die brug is op de route...
* Je bent gek...

Dan heet je Jesper van Eijk op maandag 16 september om 3 uur op swerelds hoogste bungy brug in Zuid Afrika!!

En daar ging ie...!! Aan een koordje naar beneden!
Respect! Een grote droom ging in vervulling van hem. Ik scheet bijna letterlijk in mn broek. Vond t dood eng maar vond het ook erg leuk voor hem en ben best een beetje trots op mijn vriendje! Ookal is het wel een beetje insane! ;) Het was wel de happening van de dag!!

Daarvoor keken we nog naar 1000 jaar oude bomen... Die zijn inderdaad groot ja... Maar om er nou suïcidale neigingen van te krijgen en van een brug af te springen??...lol

Maar goed na het bungy jumpen gingen we verder en hebben over grote wiebelige loopbruggen gelopen over de zee. Voor mij al een hele uitdaging :p bange scheiterd. Wel een geweldige omgeving weer. Die woeste zee, de prachtige natuur met zin bloemen en inniminie ottertjes. Zoooo schattig! *Heimwee alarm!!* Ik nam er bijna 1 mee.

De tuinen route is ook zo mooi!! Van gele vlaktes met gele bloemen en bomen over in paars en dan weer in groen en dan weer oud roze. Heel mooi! Weer heel anders dan aan de andere kant. Leuk!

  • 18 September 2013 - 08:17

    Kiki:

    Jesper!!! Ik vind het echt fantastisch dat je dit gedaan hebt, maar ik ben blij dat ik geen getuige hoefde te zijn!! Kus! Kiki

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Knysna

Jesper

Op avontuur....

Actief sinds 08 Sept. 2013
Verslag gelezen: 147
Totaal aantal bezoekers 9186

Voorgaande reizen:

19 September 2018 - 10 Oktober 2018

Marokko

27 Augustus 2017 - 15 September 2017

Oost West Maleisie

20 Oktober 2016 - 03 November 2016

Hawaii & New York

05 September 2013 - 24 September 2013

Dubai & Zuid-Afrika

Landen bezocht: