Gaat ie dan hé... - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Jesper Gwen - WaarBenJij.nu Gaat ie dan hé... - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Jesper Gwen - WaarBenJij.nu

Gaat ie dan hé...

Door: Gwen

Blijf op de hoogte en volg Jesper

05 September 2013 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Het begon allemaal donderdag ochtend toen om 8 uur de wekker ging. Jesper die als een dolle op het bed sprong en door het huis rende van plezier terwijl ik mij nog even om draaide in bed met Binkybeertje. Mijn heimwee was namelijk gisteren al begonnen. Toch is het Jesper gelukt mij het vliegtuig in te krijgen. Ik moet zeggen dat het vliegen dit keer erg aangenaam was. We vlogen met de grote airbus van de emiraten. Heel mooi, groot en luxe. Werkelijk niets te klagen! Vond het zelf erg leuk. En ht eten was ook nog eens lekker :o Grappig trouwens dat ik een jaar geleden een stuk over de airbus voorlas aan de bewoners en er nu zelf in mocht zitten.
Om middernacht kwamen we aan op het vliegveld van Dubai (1 van de 3) wat te vergelijken is met een enorme kermis bal! Tijdens de taxi rit werd je verblind door alle lichtgevende wolkenkrabbers. Dit beloofd al veel! Inmiddels is het 2 uur snachts en hebben morgen nog een lange dag te gaan dus voor nu: ons lampje uit en snavels toe terwijl Dubai nog ff blijft branden.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Jesper

Op avontuur....

Actief sinds 08 Sept. 2013
Verslag gelezen: 111
Totaal aantal bezoekers 9154

Voorgaande reizen:

19 September 2018 - 10 Oktober 2018

Marokko

27 Augustus 2017 - 15 September 2017

Oost West Maleisie

20 Oktober 2016 - 03 November 2016

Hawaii & New York

05 September 2013 - 24 September 2013

Dubai & Zuid-Afrika

Landen bezocht: