In the gethoooo.... - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Jesper Gwen - WaarBenJij.nu In the gethoooo.... - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Jesper Gwen - WaarBenJij.nu

In the gethoooo....

Door: Gwen

Blijf op de hoogte en volg Jesper

07 September 2013 | Zuid-Afrika, Johannesburg

Al slaapwandelend gingen we na 3 uur slaap het vliegtuig weer in. Niet gek dus dat we bijna 7 uur hebben geslapen met een roze sticker op ons hoofd met daarop: do nog disturb! Dit werkt goed :p die emiraten verzinnen toch verdomd handige dingen zoals die stickers. Maar goed zoals bijna iedereen wel weet kun je nog zoveel slapen als he wilt in een vliegtuig, uitrusten die je toch niet. Maar de tijd gaat iig wat sneller. Als een paar zombies liepen we het meneertje met de reisbeschrijving bijna mis op het vliegveld. Toen we dan eindelijk in de bus naar ons hotel zaten zagen we hoe anders de omgeving was in vergelijking met een paar uur geleden in crazy-dubai-land. Uiteindelijk kwamen we aan in een mini dorpje wat lijkt op van die getho`s in een film. Hier stond ons hotel met een muur eromheen met prikkeldraad eroverheen gespannen. Ergens ver weg hoorde ik Elvis zingen... of was dat in m`n slapende hoofd?! :p Tijd voor wat slaap.....