Flying Chicken Bus - Reisverslag uit Port Elizabeth, Zuid-Afrika van Jesper Gwen - WaarBenJij.nu Flying Chicken Bus - Reisverslag uit Port Elizabeth, Zuid-Afrika van Jesper Gwen - WaarBenJij.nu

Flying Chicken Bus

Door: Gwen

Blijf op de hoogte en volg Jesper

14 September 2013 | Zuid-Afrika, Port Elizabeth

Gisteravond hebben we dronken onze tassen ingepakt en zijn na 6 uur slapen de auto weer ingestapt. !!AFRADER!!
Wel kregen we heel lief een ontbijtje mee van Carl.

Jesper heeft ons toen in 5 uur tijd van Hazyview naar Johannes burg gereden. Te vergelijken met den haag naar Parijs. Een lange zit maar e zijn veilig aangekomen.
We vlogen vandaag naar Port Elizabeth waar ons nieuwe avontuur zou beginnen.

Het vliegen was al een avontuur op zich. We zaten in een over vol vliegtuigje. Hutje bij mutje. Een vliegende chicken bus zouden ze het in Belize noemen. Tel daar nog eens flinke turbulentie bij op en je hebt ons avontuur van een uur lang. Ja je moet er soms wat voor overhebben om iets te zien. :)

Aangekomen in Port Elizabeth was het wel ff wennen aan het weer. Van 35 graden naar 18. Brrrr!! En ik heb geen jas bij me :(
We konden gelukkig snel naar bed en daar waren we ook echt wel aan toe! Op naar een nieuw avontuur!