De Panorama Route - Reisverslag uit Hazyview, Zuid-Afrika van Jesper Gwen - WaarBenJij.nu De Panorama Route - Reisverslag uit Hazyview, Zuid-Afrika van Jesper Gwen - WaarBenJij.nu

De Panorama Route

Door: Gwen

Blijf op de hoogte en volg Jesper

12 September 2013 | Zuid-Afrika, Hazyview

Na een verfrissende douche in de buitenlucht, verlieten we dit unieke maar toch ook vreemde plekje om verder te gaan naar Hazyview. Onderweg zijn we door de Blyde River Canyon gereden waar we prachtige natuur hebben gezien. Zo zagen we de drie rondavels. Mooie imposante bergtoppen met, als we goed zicht hadden, mooie vergezichten. Dit geluk hadden we uiteraard niet. Toen we vorig jaar op een enorme Maya piramide zaten voor de zonsopkomst was het bewolkt en dat geluk hadden we nu weer :p
Verder hebben we prachtige Potholes bekeken met daarnaast schattige spelende aapjes. Als laatste reden we naar God`s Window, wat je in dit geval beter God`s Blurry Window kon noemen. Helaas te veel wolken voor een mooi vergezicht. Boven op de berg vonden we heel een mooi stukje regenwoud. Een heel verschil met het dorre landschap van de laatste tijd.
Tussendoor kwamen we door Graskop waar ze of alleen hamburgers verkochten of pannenkoeken. Deze laatste waren niet te eten. Maar ach wat verwacht je van Harrie`s pannenkoeken in Zuid Afrika.
Het was in ieder geval een mooie rit geweest.

Na de Panorama Route kwamen we aan in ons nieuwe hotel. Helemaal in koloniale style en met Pony`s. Erg mooi weer. Na het eten hebben we wat gedronken met 1 van de eigenaren(Carl), 1 hippie ranger die daar werkte en mister Maikel. Hij bezit een hotel in Mozambique. Niet verkeerd. Het was ontzettend gezellig en hebben niet alleen veel gedronken maar vooral veeeeel gelachen. Een mooie afsluiter!

• 17 September 2013 - 19:07

Myra:

Hallo lieve twee ,
    Wat een mooi reisverslag weer ,
    Wij genieten mee hoor .
    En jullie zeker .
    Hier alles prima gaat allemaal goed .
    Tot horens weer ,
    Geniet en zorg goed voor elkaar .

Knuffffffffff myra ron x